Semester, typ.

Man vet att man har ledigt när man kan rensa listan av larm. En skön känsla. Men sen kommer de ju ändå givetvis.

Man ska vara där klockan då med den. Jag slappnar inte av på semestern. Jag stressar hit och dit, jag tänker på vad som ska komma sen. Men jag återhämtar mig. Jag läser alltid ett par böcker från listan över böcker jag önskar jag tog mig tid att läsa. Jag får tid att umgås med de närmaste. Barnet spenderar timmar i poolen medan jag dricker kaffe och ser på.

Jag kanske inte slappnar av, men jag återhämtar mig i alla fall. Att resa 2 veckor med just mitt barn innebär inte ännu att man kan ta sovmorgon eller slappna av på en uteservering. Men det kommer det med. Vi har det fint i återhämtningen.

//Ew.

20130708-235625.jpg

Kommentera

