Ens jävla kropp.

Börjar morgonen med att grina. Grina för att händerna gör ont, för att jag blev sjuk och missar 2 träningspass, och för att det är så jobbigt att mina systrar bor så långt bort.

En snabb titt i kalendern förklarar varför – ägglossning. Skönt att det är övergående.

Men händerna gör jävligt ont, det är mystiskt att jag blir sjuk i 24 timmar varje gång jag börjar träna och kommer upp i puls (och sambon stöttar med ”men varför tränar du när du känner dig risig trots att jag som sagt gör det direkt efter all form av träning och alltså bara skulle träna var 5e dag annars) och mina systrar bor förbannat jävla för långt bort. Det är bara inte gråt-material i vanliga fall. Jag har trots allt allt jag drömt om att ha vid den här tidpunkten i mitt liv, och det är väldigt awesome.

Men en god morgon till er :)

//Ew.

Kommentera

