Tystnad.

I 1,5 dygn har min telefon varit tyst. Inga samtal, inga sms. Och det är så otroligt skönt. Sen jag fick min mobil julen 1996 lär detta endast inträffat ett fåtal gånger, och inte de senaste åren.

Jag kan önska att jag var en sån där person som inte kollade mobilen, inte ständigt kände ett behov av att vara uppkopplad, tillgänglig och uppdaterad. Men jag är inte sån och det är jag okej med.

Trots det har det varit nyttigt att bara vara med familjen. I morgon ska vi träna tillsammans jag och E, och sen ska vi på ett möte om vår nya lägenhet. Resten av kvällen är det kurslitteratur som gäller. En hel helg, bara hemma med få utflykter. Helt awesome.

Med det sagt ser jag fram emot en händelserik vecka med massor av saker som kommer bli färdiggjorda. Och med massa samtal, och sms :)

Sov gott!

//Ew.

Kommentera

