Ogjort.

Det är många saker som ogjorda just nu. Tvätt tex. Och skolarbete. Jag får inget flyt och avbryts konstant, eller låter mig avbrytas. Jag har lovat mig själv att ta hand om mina studier bättre nu, vi har tenta om 3 veckor och jag känner mig väldigt orolig. Så här skulle det ju inte bli. Så nu tar jag ansvar för det och skriver ett schema över vad som ska läsas och när, det är enda gången det funkar att plugga. Men då funkar det också jävligt bra, jag är effektiv när jag har struktur. Jag har bara så svårt att strukturera strukturen Ler 

//Ew.

Kommentera

