Kalkongratäng.

Igår låtsades vi att det var annandagen och åt kalkongratäng. Det i sn tur kom dig av att vi i tisdags låtsades att det var juldagen och åt kalkon, kokt potatis och massor med sås. Det var jävligt gott båda dagarna och jag tackar syster Hannah för visiten och mamma för energin, så att det blev något.

När vi kom hem började kriget om läggdags som vanligt, med skillnaden att jag var dödligt trött. Så jag somnade helt enkelt mitt i H’s krigande. Jag minns att hon kom intassande och pussade mig godnatt, någon gång efter att hon slutat skrika ” JAG LÄGGER MIG ALDRIG I LIVET” antar jag. 20.20 har jag tagit emot ett samtal och jag antar att jag sagt att jag sov. Tråkigt eftersom att det var inkoppling av tvättmaskin och fint sällskap det rörde sig om men jag misstänker att jag helt enkelt behövde sova. Tydligen tog det hela 1 minut att säga detta…

Nu är jag iaf fräsch, men inte så pigg. En hel natt till så kanske…

//Ew.

Kommentera

