WTF.

Julafton. Så bra den blev på ett sätt.. Det som planerats så länge blev precis så bra vi hade kunnat hoppas på.

På ett annat sätt en enorm tomhet, precis som jularna brukade vara innan H. Men det var bara en jul av många som kommer och de flesta kommer vara bra. En smart man sa nyligen till mig att man själv kontrollerar det som händer och jag håller med. Vill man att något ska bli på ett sött så kan man få det att bli så.

Världsliga saker håller mig vaken ikväll, det finns så mycket som jag inte lyckas kontrollera hos mig själv och det gör mig så frustrerad. Jag kommer aldrig förstå andra helt, inte ens när andra förstår och accepterar. Det är som att något saknas i min hjärna, så har jag alltid känt. Som att människors generella sociala spel inte går in, och det gör mig förvirrad och osäker. Jag tror att jag kan läsa signaler men sen blir jag fan inte klok på de ändå… Även om min pålästa hjärna, vis av erfarenhet, visst fattar. Men jag kan liksom inte sortera och handskas med infon.

Som tur är kan jag sätta fällor för mig själv :)

Godnatt, imorgon är också en lång dag. Och jag tänker se till så att den slutar på exakt det sätt jag vill…

//Ew.

One thought on “WTF.

Kommentera

