Shit.

Insåg precis att jag går på semester på fredag. En hel vecka utan jobb. Det kan ju verka kul men det är det inte, ledigt innebär en hel del tid att tänka och tänka är ingen bra aktivitet för mig att utföra. Men kanske kommer jag klara mig, jag har ju en rapport att skriva klart :) alltid något!

Resten av den här söndagen ska det städas. Just nu går jag igenom lägenheten med lupp – det är nämligen flytt på G. Och när vi väl ska flytta är det lika bra att ha koll på sådant som ska fixas först. Än så länge är det bara det rosa köket som ska bli vitt. Men något mer måste jag ju ha lyckats sabba…

//Ew.

Kommentera

