Fuck you :).

Slutrökt, igen. Inga åsikter på det tack.
Sprungit (ja, joggat) för första gången på en månad.
Andrea Dahlin gjorde kvällen sjukt bra.

Men jag känner mig ändå som en uppstudsig snorunge och vill skrika FUCK YOU till världen. Men det gör jag inte, såklart. Jag har landat lite och det är bra. Kanske kan jag nu kanalisera och bara bli så där jävla produktiv som bara jag kan?

I hemlighet hoppas jag dessutom på bra besked om en världslig sak… Jag vill en jävla massa saker just nu, och jag tänker få varenda en.

Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid bästa H och bara njuta av att hon finns.

Kram Ew.

Kommentera

