Hon som.

Det är lite ‘hon som tjatar om sin cancersjuka mamma hela tiden’-varning på mig. Men det är så, min värld har krympt och samtidigt växt. Hur skulle min värld inte kunna handla om cancer? Men alla andras gör ju inte det, och jag förstår att folk blir less.

Men jag lär fortsätta, för det är mycket att hantera och jag orkar inte bry mig om hur andra reagerar. Jag kan bara ta ansvar för mina egna känslor just nu. Så är det jobbigt att lyssna på cancer-snack. Fråga inte hur det är…

//Ew.

Kommentera

