Ett ryck!

Idag är det Melissa Horn och utgång. Det betyder finare delen av garderoben och en massa smink. Alkohol för dubbla inköpspriset och förhoppningsvis en massa skratt. Jag har ingen koll på vart jag ska och inte riktigt med vem, och det känns väldigt uppfräschande med ett nytt sätt att ta dagen som den kommer.

Men innan allt det där ska jag hänga med H. H som just nu leker i vardagsrummet iklädd prinsessklänning, tjocksockar och med såpbubblor i handen. Vi ska på bio… Jag ‘borde’ städa och jag borde ställa mig i duschen. Men jag vill sitta här en stund och lyssna på H som leker och titta på snön som faller utanför.

Och peppar inför ikväll!!!

//Ew.

Kommentera

