Changes.

Vilka framsteg man gör i livet. Vilket ÅR jag har. 2011 artar sig.

Ikväll, om jag fixar det, är det 1 vecka sen jag rökte. Igår hade jag en svacka, men den berodde tydligen på PMS lika mycket som rökning. Man kan ju tro att efter så många år skulle man ha lite koll på när det är dags, men  min vana trogen glömmer jag att räkna och blir lite förvånad varje gång jag blir ledsen utan förklaring. För ett år sen hade jag antagligen suttit inne för mordförsök nu – PMS och rökstopp samtidigt. Men sen den snälla doktorn gav mig piller att äta 10 dagar varje månad är jag from som ett lamm. Enda kvarstående är lite sorgsenhet dagen innan. Det ni, en djupdykning in i min biologi – så spännande va!

Ikväll blir det Musikens Makt, det blir förhppningsvis trevligt. Varma kläder dock, och det är inte det lättaste att få på min dotter. Hon fryser inte som vi andra, men givetvis blir hon kall som oss andra. Att hon inte känner det blir ett problem, eftersom att hon avskyr kläder. Helst skulle hon ha baddräkt året runt.

Nåväl.

Kram Ewelina.

Kommentera

