På topp.

Redan igår förstod jag att flygresan skulle bli smärtsam. Idag tog jag Rinexin och nässpray, saker jag aldrig befattar mig med annars. Med tanke på hur ont det gjorde när vi påbörjade inflygningen är jag glad över medicineringen, jag vaknade av att det rann tårar. Då brukar det göra ont.

Men, om ett par minuter har jag den där underbara tjejens händer runt min hals igen, och då försvinner allt ont. Den här veckan har jag tänkt mycket på vem jag var innan henne. Och vem jag skulle vara utan. Den här veckan har varit bra, för oss båda. Men nu ska vi ha en sista helg sommarlov och sen börjar resten av vårt liv, igen!

//Ew.

20110805-191111.jpg

Kommentera

