Som vilken dag som helst.

Sitter på bussen från jobbet. Jag har ju en bil, och den bilen tog mig TILL jobbet idag. Dessvärre inte därifrån, upptagen med att ha punka som den är. Jag har inga problem ned att åka buss, men nu var ju planeringen att jag inte skulle det. Och fredag, man är trött då. No biggie, bara störande. Börjar undra vad problemet är, ödet, mig eller någon annan? Lustigt att alla mina fordon går sönder :)

Ännu en arbetsvecka till handlingarna. Tiden går fort, fortare när man väntar på något, som att skolan ska börja. Nu när jag inte ska börja skolan kanske jag kan få slippa att tiden springer? Just nu är allt så bra som det kan vara, bättre än någonsin tror jag. Rädd att säga det – ”jag har det bra.” Det liv vi har just nu är det jag kämpat för och önskat oss. Jag hade det en gång, men då gick hjärnan i strejk. Nu gör den inte det, nu är allt liksom som vanligt, som för alla andra. Det är bristen på oro som gör den stora skillnaden. Där oron suttit finns nu bara skön luft :)

Sådär, framme. Jag ser min vackra dotter från fönstret på bussen, hon väntar på mig. Ingenting är bättre än det här.

Trevlig helg!

Kram Ew.

Kommentera

