Förfallet.

Så kom då dagen då Ewelina släppte ännu en övertygelse och gick ett steg närmare att vara som alla andra. Jag skaffade en iPhone. Känner mig lite skamsen och konstig inuti, vad hände och hur?

Det finns en människa på jorden som känner mig bättre än någon. Som känner mig bättre än mig själv ibland. Det var ett frö som såddes och tanken på att det kanske kan vara så att den här telefonjäveln faktiskt är precis det jag ska ha.

Och hittills verkar det ju faktiskt som att den är bra på just dom där sakerna jag använder mest. Ännu har ingen telefon hållit mig nöjd längre än ett par månader så upp till bevis nu äpplet!

I övrigt skiner solen, jag jobbar heltid och ser den inte så mycket, ungen är enda barnet på dagis och alla är rätt nöjda och glada faktiskt. Setet!

//Ew.

Kommentera

