Barnkalas.

Så har jag överlevt mitt barns första barnkalas. Det var långt ifrån så hemskt som jag tänkt mig, inte hemskt alls faktiskt. Mycket berodde ju på att jag knappt behövde göra något, och en del berodde på att när alla började skrika så fick Haeyli ett bryt och skrek HÖGRE än alla andra “SLUUUUUUUUUUUTAAAAAAAA SKRRRRRRRRRIIIIIIK”. Just den frasen, med just det tonfallet hon hade, har hon lärt sig från mig. Man hör det ofta på morgonen faktiskt. Jag var grymt stolt.

Det var korv, rita på väggen, hela havet stormar, glass, rita på marken och fiskedamm som gjorde det. Och att föräldrarna tvingades närvara. Och att det bara pågick 2 timmar. Bra var det iaf, grymt bra.

Just nu är det paus i Greys Anatomy/Private Practice maraton med storasystern.

Så en lördag såhär en vecka innan jobbet börjar är allt väl. På måndag ska 2 kurser avslutas, och det är mer än 1 veckas arbete kan jag säga. Men jag har gjort det förr, jag gör det igen. Inga problem.

Godnatt på er.

//Ew.

Kommentera

