Imorgon smäller det.

Imorgon är det stora pluggkvällen. Häng på universitetet hela kvällen med pluggpolare. Jag har ett strikt schema för brudarna, och inget tjatter. Vi ska alla få mycket gjort och inget kan förstöra det här. Eller jo, det finns väl en massa saker som kan göra det, men det ska bli bra och jag ska bli klar med en massa saker. Känns bra.

Jag har ju varit riktigt dålig sen i julas. Så trött att jag somnat vart som helst, försovit mig i princip varje morgon och varit yr och svimmat ett par gånger. Jag har tänkt att det kunnat vara en miljon olika saker men till slut känt att det nog bara varit lathet kombinerat med för mycket mörker. Men så visade det sig att det faktiskt hade en medicinsk förklaring som faktiskt enkelt kunde rättas till. 4 dagar tog det, sen var jag som vanligt igen. Helt otroligt befriande och jag uppskattar verkligen att kliva upp utan att det svartnar för ögonen. Underbart.

Så nu har jag tagit tag i alla saker jag låtit ligga och är på banan igen!

Godnatt.

//Ew.

Kommentera

