Viktigt.

Saker som är särskilt viktiga för mig:

· Lukten av första snön

· Inslagning av julklappar dagen före julafton, med lack och rödvin

· En sommargrillning, i en sommarnatt som bara vi i norr får ha

· Min födelsedag, för att den gett ångest och jag hoppas varje år att den ska bli så fantastisk som den borde varit alla tidigare år.

· Att få dansa till hög musik och känna livet i mina ådror

· Att jag får ha minst en som känner mig och som förstår mig som jag förstår dig

· Nyårsafton, alltid varit min julafton. (Nu gör den lite ont och jag skulle gärna få den tillbaka.)

· Att uppnå det jag vill.

· Att slippa cancer igen.

· Att få springa i min vackra stad och känna hur jag renas.

· Att få krama om min familj minst en gång per år.

· Att prata om galna saker med min dotter medan vi äter middag eller på hennes sängkant i slutet av dagen. Att få skratta tillsammans med henne och känna att jag kommer få henne omkring i resten av mitt liv, världens bästa känsla.

· Att få älska så mycket som jag kan, utan att det utnyttjas.

· Första Norrskenet.

//Ew.

Kommentera

