Min H.

Hon är så fantastisk mitt barn, och vi är så lika. Jag lär mig saker om mig själv varje dag och jag tycker att det är så coolt allt som hon kan. Från att endast ha reflexer när hon kom har hon lärt sig så mycket. Själva människan är rätt fantastisk på det sättet, att man verkligen hinner se allt.

 

20101209397
Hämtade på dagis igår och H satt och sågade i snö med en av ledarna bredvid sig. När hon sågat ett block bar hon över det till “hundkojan”.

20101209401
Sen visade det sig att hon byggt allt själv! Jag har aldrig byggt ett snöfort eller en snökoja, men den här vintern ska jag hitta en snöhög och bygga med H, som verkar vara expert.

20101209402

Vi fick besök igår av Pernilla, och hon lekte frisör med H vilket betydde att lugg och toppar äntligen blev klippta igen. Och lockar fick hon, hon som vanligtvis har snoddar i håret en kvart innan hon kastar av dom :)

 

20101210404 
Igår morse stoppade jag tomtebloss i gröten, kanske ett misstag för nu måste jag nog leverera varje morgon :)

 

NU har jag skrutit färdigt.

//Ew.

Kommentera

