Kapitulerar.

Nu är jag sjukt trött på garderoben som står i mitt vardagsrum. Den markerar hur fort det går att regressera till något dåligt. Jag minns tapetseringen av mitt sovrum som om det var igår. Ett par månader och 2 veckor sovandes i vardagsrummet tog det. När det var klart tog det några veckor innan jag sa upp lägenheten. Hemskt. Nu har det stått två garderober här sen jag fick nytt golv. I september. Jag bara kommer mig inte för att styra upp. Jag skämma faktiskt, det här skulle bli mitt flaggskepp. Golv och väggar är så snygga, så typiskt Ew att inte slutföra.

Spegel, skåp i badrum, kökslampor. Står på golvet i vardagsrummet. Jag äger ingen borr och jag är för kort för att få till en kraft och en rak vinkel så även om jag had haft en borrmaskin hade jag inte fått upp dom. Badrummet vill man ju att det ska sluta tätt i. 2 Expedit som ska hängas upp på väggen.

Men nu orkar jag inte mer utan kommer snart att börja trakassera vänner om hjälp. Jag blir olycklig och får dumma ideer om att jag ska flytta när saker inte blir klart. Jag är en kompetent person som fixar mycket om jag måste men dethär rår jag inte på. Först till kvarn kära vänner. Totalt 16 hål varav 2 i tak, 8 i betongvägg, resterande i badrum. 2 garderober upp på vinden.

Och har någon inte uppfattat det här inlägget så är det tiggeri, rakt av. Jag har ingen stolthet kvar :)

//Ew.

Kommentera

