Första.

Hurra. Äntligen 1 december, ett bra sätt att visa hur länge det är kvar till jul med kalender. En lucka ett avsnitt och ett paket varje dag fram till julafton.

Gröt på morgonen, men kanske inte varje dag…

Igår kväll frågade Haeyli vad jag önskar mig i julklapp. Hon accepterade inte mina lama svar om att jag önskar att hon får en fin jul och fred på jorden. Grejen är att jag inte önskar mig någon sak. De enda två saker jag önskar mig är att jag den 1 januari tittar tillbaka på december med glädje. Och att 2011 blir ett okej år.

Ja och en miljon, men det är okej om det inte går förrän jag jobbat ihop dom själv :)

//Ew.

Kommentera

