Allt är rosa.

Jag (inför en eventuell ljusning i vår tillvaro): “Tror du din mamma får något jobb då?”

H (drar djupt efter andan): “ja det tror jag. Jag tror att du får ett rosa jobb, ett sånt som jag ska få när jag är jättejättejättestor. Ett rosa jobb vill jag ha. Jag gillar rosa. Jätte jätte mycket. Kan jag få en rosa telefon med Hello Kitty på?”.

Hon är min livscoach, allt blir roligare med lite rosa! Sen om det är så värst relevanta råd jag får är skit samma, jag blev glad iaf!

//Ew.

Kommentera

