Moon Boots.

Åh som jag ville ha ett par. Tjejerna från radhusområdet som jag gick i samma klass som hade sådana. Det ultimata beviset på skillnaden från oss i allmännyttan och dom… Även fast jag egentligen tyckte dom var fula så ville jag så gärna se rik ut. Nu vet jag ju att om man är rik och bor i Saltsjöbaden bor man inte i radhus i Fisksätra, men allt är relativt.

Såg dom nyss i en affär – fattar ni! 90-talets värdelösa smak är ännu en gång tillbaka.

Och aldrig i livet att jag skulle ta på mig ett par, så groteskt fula. Och jag med mina 36or till fötter skulle se ut som om jag hade runda tassar.

Nostalgi och klasstänk, allt i ett. På torsdag ska jag på mitt första möte med partiet – passande tankegångar :)

//Ew.

One thought on “Moon Boots.

Kommentera

