Tjejsnack någon.

Jag saknar TjejSnack – då fick jag svara på 5 frågor om mig själv varje vecka. Värsta ego-prylen, alla vill ju veta allt om mig liksom. Kanske ska hitta på egna frågor och köra. Eller så lär jag aldrig orka det.

Kanske får jag lite, lite jobb nu? Rekar för det – en vecka skulle göra mig så sjukt nöjd. Men vi har det bra nu också, vi har ju en hel massa tid iaf!

Snart kommer snön förresten, då ska jag åka pulka och snowboard med MiniMe. Nu när jag har köpt ordentliga vantar och allt.

Meningslöst inlägg over and out.

//Ew.

One thought on “Tjejsnack någon.

Kommentera

