Mr Music vol 9 1997.

Varför känns dom här låtarna lika sönderspelade som förra sommarens plågor? Och varför får den mig att minnas en tid när det var fler år kvar till myndighet än vad jag har till 30 nu… Det var ju bara några år sen.

Musik får en att minnas, och musik får iaf mig att uppskatta att livet går vidare. Så kan man ta med sig de goda lärdomarna men ändå leva i nuet!

Så nä, jag är inte en barbietjej och det är jag förbannat glad för :)

Kram Ew.

One thought on “Mr Music vol 9 1997.

  1. 1997….Ahh, vilken musik, vilka minnen.
    Tänk vilka världsbekymmer man hade på den tiden, och sen så tänker man vilka vardagsbekymmer man har idag…. Snacka om att man får perspektiv på tillvaron igen, eller ; )

Kommentera

