Sprutor.

Snart dags att åka och lämna Myran på dagis innan det ska ges spruta till mamma igen. I fem dagar ska hon ha en liten spruta i magen för att stimulera benmärgen att producera (förhoppningsvis) friska vita blodceller.

Vi har ju blivit med katt, på heltid. Sen vi bestämde oss för att behålla honom har  han blivit helt knäpp! Det matchar resten av familjen men jag tycker ändå synd om honom, trodde inte att det smittade så snabbt. Nåväl, nu är vi 3 i den här familjen och rätt nöjda med det.

I övrigt så fick jag igår ett mail från en av miljösamordnarna på landstinget i Norrbotten. Han har läst mitt arbete och vill att jag ska dra mina synpunkter inför hela landstingets miljönätverk i slutet på maj. Och få betalt för det. Jag är rätt nöjd med mig själv faktiskt.

 

Kram Ew.

 

B

One thought on “Sprutor.

  1. Jag har nu läst (Ja faktiskt, häftigt va? haha) och jag måste säga att jag är stolt över dig, något ofantligt! I always knew you had it in you.
    Det är ett riktigt bra och innehållsrikt arbete (låter nästan som betygssättning detta, haha) som jag hoppas ska fortsätta slå dem med häpnad där borta och frambringa något gott.
    Åter igen, proud! Kram!

Kommentera

