Felefoner.

Ibland önskar jag verkligen att min telefon kunde läsa mina tankar lite bättre. Inställningar i all ära – nog fan kräver dom lite väl mycket handhavande ibland. Kunde den åtminstone ställa frågor för att underlätta, men nejdå man får själv fixa och göra. Men så är det en död klump också, och någonstans är jag väl glad för det också.

Idag fick jag lyssna på en kär vän, det var skönt att kunna det, att vara en sån som man kan prata med och som lyssnar. För att jag är jag. Länge nu har jag inte varit den personen för just någon, men jag börjar tina upp. Så är det när det krisar runtomkring, man blir liksom en lite bättre person. Knasigt kanske, men så är det.

Imorgon kommer mormor, hon ska husera på Ytterviksvägen och göra det lite lättare för lilla mamma. Hon är efterlängtad och det ska bli skönt att få krama om henne igen!

Så nu godnatt :)

Kram Ew.

Bloglovin

Kommentera

