Vi fick åka.

Underbara omständigheter gjorde att vi får åka iväg till Stockholm jag och H. Det ska bli så hemskt skönt att få andas Storstadsluft och mysa med Pappisen, L och K-L och träffa S/J vilket är hundra år sen. Och det känns konstigt men kanske blir det inte konstigt ändå. Tror sist vi sågs var i L-krona…

I övrigt lever jag i djup förnekelse. Mina Uni-kurser i ekonomi har börjat och jag har gjort nada. Dugga nästa vecka och en uppgift som ska vara inne och som sagt, jag har gjort noll. Examensarbetet har jag inte heller kommit någonstanns med, och jag vet ärligt talat inte hur det här ska gå ihop. Eller jo, det vet jag, jag kommer sitta där och svettas som en idiot för att jag inte fått ihop allt och så kommer jag få ihop det och kanske inte vara så väl förberedd men ändå fixa det. Eller så ser jag till att sätta igång helt enkelt. Idiot.

Men Stockholm *tänka positivt* hägrar och jag ska ha gjort en hel del innan dess om det så ska ta mig dag och natt.

Nu ska jag ta ett steg åtminstone och skriva ett mail som behöver blir skrivet :)

Kram Ew.

One thought on “Vi fick åka.

Kommentera

