Party party.

Ikväll är det fest, en 50års fest. Det ska bli grymt roligt, har hört ryktesvägen att det kan gå hett till på dessa fester :)

Så just nu sitter jag med färg i ögonbrynen (jag är som känt sjukt blond egentligen…) och ska snart gå och duscha. Håret är färgat så man ser ut som folk igen, och jag ska njuta av en lång dusch. Dvs 15 minuter istället för de max 10 minuter det tar i vanliga fall. Men ändå, lång för mig. H sitter på golvet i vardagsrummet framför “i drömmarnas trädgård”, extremt bra barnvakt den där TV:n.

Om jag hinner ska jag mäta kökets alla vinklar och vrår så jag kan få nytt golv här inne, och när det är klart få tapetsera om. Hoppas det inte dröjer 2 år…

Så ha en bra lördagkväll på er allihopa!

Kram Ew.

Kommentera

