Ojdå.

Nu ligger vår fina Leandersäng ute på annons… Trodde den skulle bli kvar till systrarna men jag tror dom vill köpa egna tillbehör. Har sparat en massa, iofs, för att jag är galet sparande. Jag hade ju en hel del prylar till barnet, en del använt men mycket som inte blev använt. Nåväl. Pengarna för sängen går nog till en ny bilbarnstol, det behövs då den hon har nu tar upp en jävla massa plats, folk längre än 1,50 sitter med knäna i instrumentbräda – inte så säkert liksom.

Nu är jag  L E D I G i hela 3 veckor. Wiiiiie. På torsdag kommer gudmor Kajsa hit och så är det Lulekalaset. Då får man äta Langos och åka karusell. Någon utgång blir det inte förutom eventuellt torsdagen, när det är gratis. Ser gärna RixFM faktist (ja jag vet). Och när vi är i skåne föll det så att det var Malmöfestivalen, skitbra. Mer Langos, souvaskebab och mellanöl. Japp, dom kör mellanöl för det får alla servera utan serveringstillstånd, så har dom löst det. Allt är gratis och festivalen varar en vecka. Det är bra skit.

Nu ska jag lägga mig och läsa :)

Kram Ew.

Kommentera

