Sista lådan.

Nu jävlar är allt uppackat, Min to-do list är så jävla lång så det är inte sant. MEN det ska nog lösa sig.

Imorgon ska vi kolla på cykeln åt barnet. Hoppas hoppas det blir en, för hon skulle bli så sjukt glad!

Här på vår nya adress leker vi varje dag och jag älskar livet här. Vem hade trott det? Minns nog allt vad jag skrev för 3 år sen, aldrig mer H-ön. Men så fick jag nya goa vänner som visade att det här stället påminner om ett annat ställe jag älskar. Fiskis. fast här finns inga “fyllisar” att väcka med vatten nedför rutschkanan där dom låg och sov så sött. Men jag tror jag överlever utan ;)

Godnatt!

Kram Ew.

Kommentera

