Första gången.

Idag kom hon hem en sväng, min älskade unge. Hon sa väldigt frågande “haeylis!?” när hon stod vid sin säng men när jag sa ja det är Haeylis rum så drog hon igång och lekte som vanligt. Sen somnade hon bredvid mig i min säng och sen var det tyvärr dags att åka och jobba igen. Men hon verkade väldigt nöjd med stora ytor och sina saker :)

Och nu är JAG på väg i säng, sen hämta unge imorgon, lämna unge imorgon, jobba och så en gång till. I 2 veckor till.

Ska förutom det alltså fixa den gamla lägenheten, helst utan magsår. T kommer och tapetserar med mig och mamma far och städar lite då och då under veckan. Torsdag är jag helt ledig och då ska det sista göras. Ska övertala min syster att sova på Hön med Haeyli den natten, jag och min  lägenhet har en del att snacka om innan nycklarna ska in.

Bara att gå och lägga sig nu då.

Kram Ew.

Kommentera

