Korrigeringar.

Det finns så många små saker jag gjort för att göra min lägenhet mer personlig. Tagit bort allt vad standard heter, så långt det är möjligt. Och det är sådana här gånger jag är ytterst tacksam för mitt (sjuka) ordningssinne. För än så länge saknas inte en enda skruv, hylla, dörr etc. Sakta men säkert förvandlas min lya till någon annans lya. Snart kommer allt vara vit plast och plåtskåp igen, och jag tar med mig mina egenhändigt uppsatta duschslangar och hatthyllor.

Packat om en del grejer från vinden, alla julsaker fick äntligen en enda egen låda, istället för tusen små. Udda att sortera jul mitt i sommaren :) På torsdag kommer Katten med stor bil så jag får kasta all skit på vinden. När jag var där uppe och kollade vad som fanns insåg jag att när allt som ska kastas är borta är det 3 lådor med saker, 3 tomma kartonger (stereo), ett par gardinstänger och en julgran kvar där. Så det blir inte så jobbigt att få in allt på nya vinden, det lilla som ska vara där…

Sitter och väntar på att grannen (ja vad ska du nu heta, ingen granne mer) ska hämta sina katt-monster (4 är för många för mig. Ungefär 3 stycken för många för min smak) så att jag kan åka till mamma några timmar. H ska sova där så jag ska iväg och spendera lite tid på mitt nya område :) Imorgon jobbar jag, men helgen är jag ledig. Tänkte att allt skulle vara packat till nästa vecka så jag kan jobba som en idiot fram till jag hämtar nyckeln 1200 på fredag 10 juli. Det är alltså 10 dagar kvar… Coolt. Men den där veckan med 2 lägenheter kostade kan jag säga. Jag betalar 154 kronor per dygn för att bo här, lite coolt.

Haha, Haeyli ligger på marken utanför Hemmakväll på storgatan och skriker. Min syster lät bekymrad, hennes p-tid gick ut för en stund sen :)

Nä nu får dom komma… Packar en låda till så länge :)

Kram Ew.

One thought on “Korrigeringar.

Kommentera

