Äsch.

Har tappat bort min kabel till mobilen, skitirriterande. Ville posta bilder.

Har jobbat ett sjuhelvetes pass den här helgen, och jag är värd min lediga dag imorgon! Nästa helg är jag också ledig. “Ledig” snarare, flyttar ju snart så det gäller att packapackapackapacka och sortera. Vilket jag älskar, det är så fruktansvärt skönt att göra den här flytten, clean slate och allt i ordning. Alla andra flyttar har varit haffsiga och inte helt enkla, av flera anledningar. Det började 1994 när jag flyttade från Fiskis. Och ironiskt nog slutar det här; när jag flyttar till Hertsön som är så likt Fisksätra som ett ställe ska vara, fast på något sätt (förlåt förlåt för dom här orden) mer städat…

Jag flyttar hem.

Nu är det dags att sova.

Kram Ew.

ps. Kul att du hittade hit Jenny, long time no see :) ds.

Kommentera

