Underbara barn.

Eller underbara bakterier kanske?

Sen jag la mig, alldeles för sent vid midnatt, har ungen vaknat flera gånger, för att till slut hamna i min säng. Innan jag hann somna om hostade hon på ett sätt som kändes som att… Japp, här hostar vi tills vi spyr, så det var torka, skura, duscha, byta pussa och lägga igen i turbo-fart. Stackars liten och stackars mig. Fast hellre den här varianten än den andra, magsjukans hemska värld. Nåväl. Klockan ringer 5.15 och jobbet börjar 2 timmar senare. Så är det ibland. Hostan behandlas som vanligt med pulmicort tills den är borta igen. Till nästa gång.

God natt god natt.

Kram Ew.

Kommentera

