Va fan.

Har inte tagit mig i säng ännu.

Vikt tvätt. Packat ännu en låda. En om dagen är min melodi.

Hungrig, lite ledsen, frustrerad och hoppfull. Man måste hoppas.

Imorgon blir en bra dag, det känner jag på mig. Vågar man säga så, hoppas på bra saker? Jag får ofta höra att jag ska sluta måla fan på väggen. Men varför då? Gör jag det kan jag bara bli glatt överraskad. Däremot skulle jag behöva sluta oroa mig så mycket om problem som inte ens uppstått. Typ att det ska börja brinna eller så. Men om det händer, så kommer jag utgå från att vi inte får ut ngt från försäkringsbolaget, att allt är totalförstört osv. Då blir jag antingen bekräftad och alltså inte förvånad, eller glatt överraskad.

Men jag kan inte sluta tro det värsta när något händer, jag faller så lätt ned i svarta hål.

Men nu ska jag tänka att imorgon blir en bra dag. Mycket att se fram emot.

Kram Ew.

Kommentera

