Tenta.

Den gick bra. När jag räknade säkra poäng hade jag 42p vilket är ett VG. MEN jag kan ju ha missat något och blandat ihop något annat, det vet man aldrig.

Det är över iaf, sista tentan för terminen. Kvar är en artikel inom hälsa, en debattartikel och en hemtenta på… öööh, konflilkter i grupp och sånt där. Men sen är det fan KLART och jag lämnar en blank sida inför hösten, skönt. Inte mycket kvar, bara engelska och svenska nästa termin utöver praktiken och de två avsnitten jag inte gjorde första terminen, våren har bara exmanesarbete att bjuda på och jag vet redan vad jag ska skriva om. Kan det vara möjligt? Är jag nästan klar…

Nu ska vi fortsätta lektionen, känns helt meningslöst när vi snart går på lov :)

Kram Ew.

Kommentera

