En sista sak.

När jag tänker på all skit som händer, och stressen över jobb, tentor, skola, betyg, barn och allt där emellan glömmer jag så lätt allt bra.

Min älskade dotter, min otroliga vackra Han som förgyller varje dag, oavsett om vi ses eller inte, mina underbara vänner, mina 2 nya vänner som jag fått, min älskade Pappa som ALLTID kommer vara min hjälte och idol, mina fina systrar som jag är så stolt över, min familj på YVV som alltid stöttar och ställer upp när det behövs, mitt nya hem och alla möjligheter jag har.

Ljuset där ute, som gör att det känns som dag även när det är natt, det som fyller upp min energimätare och gör livet så mycket lugnare.

Det finns tusen bra saker på en dålig, ändå fokuserar jag på det dåliga. Alla människor i mitt liv försöker hjälpa mig framåt och försöker få mig att lyfta blicken, sträcka på mig och stolt se allt bra som jag faktiskt lyckats med. Tack för att ni finns, varenda en av er.

Och Han, som jag är skyldig det största tacket. Du gör mig hel.

Nu får jag somna i lugn och inte i oro.

Kram Ew.

Kommentera

