På väg tillbaka.

Sitter på bussen på väg tillbaka till jobbet. 18.15 igår kom jag därifrån och nu är jag på väg dit igen, exakt 11 timmar efter förra passet, allt i enlighet med eus regler. Vi måste vara det enda stället i sverige som inte fuskar tror jag :) och det är väl för att vårt schemasystem inte låter oss, annars skulle jag nog jobba ännu mer. Så är det, nu kommer jag spendera väldigt mycket tid på jobb och skola, precis som förra året.

Mellan passen idag, har delat, ska jag shoppa loss på team sportia, det blir en barnsits till cykeln. Där ska Haeyli få sitta och titta på världen. Hoppas hon tycker om den bara :)

Har ingen koll på när jag slutar, men datorn vet och dagis vet oxå. Tur det. Kalendern är sjukt bra att ha, skulle vara så förvirrad om jag lyckades slarva bort den. Mamma, som köpte den, såg till så dom tryckte mitt telefonnummer på den, väldigt förutseende :)

Sen är det inte så mycket mer än att ligga på soffan i kväll, titta på tv4 kl 21 där det handlar om genetik i form av en liten lillasyster som ska få hjälpa sin bror med lite nya reservdelar :) sen ska jag sova, annars kommer jag aldrig att palla dom extrapass jag fick den här veckan.

Nu är jag framme!

Kram Ew.

One thought on “På väg tillbaka.

Kommentera

