Spotify, vilken grej.

Som min egna iTunes men med så mycket mer musik. När jag hamnar i nostalgi och flyger iväg kommer låtarna en på en och där finns dom, klicka, lyssna och känna hjärtat fyllas av älskad musik och varma känslor! Ibland (för ofta) vältrar jag mig i olycka, sånt som gör ont och svider, men här, i Spotify-världen, kan jag vältra mig i bra saker. Musik bär mycket med sig, men jag kan så lätt ta kontroll och plocka fram bra känslor här av någon anledning. Minnas det jag vill!

Det behöver jag just nu, ja alltid faktiskt :)

Just nu är det Niklas Strömstedt. Lite pinsamt faktiskt. Men iaf. Det påminner mig om loven hos mamma, jag kommer alltid tänka på min storasyster och vilken förebild hon är, och var, för mig. Så då vet du syrran, Niklas Strömstedt, då är det du haha.

Sen kom man vidare till Tomas Ledin. Det började med Peter LeMarc. Men jag ska stänga av datorn nu, annars vet jag vart jag hamnar. Fotbolls VM –94 anyone!?

Kram Ew.

One thought on “Spotify, vilken grej.

  1. Hej!
    Vad roligt med en kommentar från dig!
    Kul att höra att du gillar min blogg och mitt röriga liv så mycket så du läst igenom hela. :)
    Hade jag haft tid hae jag läst igenom din, men du vet hur det är när man har en liten också :)
    Hur gammal är din?

Kommentera

