Fotboll.

Idag diskuterades det fotboll i fikarummet. Eller egentligen religion, men det hänger ju ihop så vi slutade på fotboll. Kors i taket så visade det sig att det satt en annan DIF:are i rummet – förutom jag.  DET händer inte ofta. Förklaringen är naturligtvis att jag är uppvuxen i stockholm. Men där var jag riktigt ensam med mitt DIF – Hammarby är naturligtvis laget man håller på där jag bodde. Vet inte varför det vart DIF men jag kan tänka mig att jag gillar färgerna bättre. Aldrig gillat grönt.

Kanske man skulle ta och göra lite nytta iaf? Vet inte riktigt, som sagt sjukt omotiverad och längtar till nästa vecka…

Kram Ew.

One thought on “Fotboll.

  1. På reklamen för Coca cola zero säger de: Coca cola zero, presenting life as it should be.. och så har de nåt manligt drömscenario! Det var ju typ det du skrev! :)

Kommentera

