Äntligen.

Äntligen kan jag dricka underbart gott kaffe. Det är sjukt länge sen jag hade möjlighet att göra GOTT kaffe hemma, ungefär när jag fortfarande bodde i England. Är det möjligt!? Skumt. Iaf, nu är den här. Kanske slipper grannen göra av med ett pkt kaffe på 3 dagar nu när jag kan brygga mitt eget :)

Det gick väl inte så bra idag på barnmott. Inget åtgärdades, så jag hoppas bara att hon får fortsätta vara frisk nu och även i fortsättningen, så kanske vi inte behöver vara där mer. Det skulle vara så skönt om hon fick hålla sig från att bli sådär vansinnigt sjuk igen :( Man blir så orolig och jag blir ju helt psycho-morsa av det haha.

Nu ska jag göra något riktigt, riktigt roligt. Gå igenom mina byråer, fulla av prylar. Jag gillar prylar, i ungefär 5 minuter, sen visade det sig att jag inte alls behövde prylen egentligen. Så det ska jag göra.

Just ja, köpte skor idag. Stövlar, i lack :) Har kollat sen i höstas och nu var dom på 70% rea – ett tecken. Så 448,50 :)

Kram Ew.

2 thoughts on “Äntligen.

Kommentera

