Man får skratta helt enkelt.

Först insåg jag att jag inte har boken hemma, den som vi ska ha tenta på imorgon. FUCK. Men jag skrattade åt eländet och tackar vem-det-nu-är för att denna gjort mig besatt av renlighet i perioder av mitt liv, tentan är vårdhygien och jag är väldigt bekant med smittvägar och dylikt.

Sen tänkte jag att jag får väl plocka upp efter dagens lek. På väg in i sovrummet trampar jag på en sån där liten leksaksbil och fick åka på en liten åktur. Så nu har jag svårt att sluta skratta :)

I går skulle vi beställa mat på McD och jag TROR att jag säger “Happy Meal med hamburgare utan gurka, ketchup eller senap.” Hon som tog beställningen lät förbryllad och jag blev nästan lite irriterad. När vi är klara kollar syrran på mig och frågar om jag hörde att jag beställde “hamburgare utan korv…”. Men jag trodde inte på henne, tyvärr bekräftade kassörskan att jag hade sagt så.

Vart är mitt huvud? Har jag på fullaste allvar förstört viktiga hjärnceller i ajax- och klorinångorna från de senaste dagarna?

I morgon blir det mer sjukvård, mer skälla och garanterat mer “joomen det är NORMALT” för det är fan allt vi får höra. Varje gång dom sagt så och varje gång jag varit säker på att ngt är fel, så HAR DET VARIT DET. JAG vet att det är ngt fel på pyret. Så nu jävlar ska det fixas.

Ska försöka hitta på något sätt att plugga på… Vet inte alls vad hon tagit upp så jag får väl knarka lite smittskydd och bakteriedödare :)

Kram Ew.

One thought on “Man får skratta helt enkelt.

Kommentera

