Ja det går ju bra.

I morse när jag vaknade var jag tvungen att återigen påminna mig om att jag färgat håret, för att inte bli chockad när jag ser mig i spegeln. Och vet ni vad – I likea it :)

Katten sa att det var läckert och Han tyckte också det var snyggt. Jag var tveksam igår, funderade på om det skulle vara mörkare kanske, bilderna gör att det ser lite mörkare ut än vad det är, men vi får se… Det är ju en grymt radikal förändring, men jag behövde det, har varit blondin så länge nu, på många sätt :) Så det är dags att hitta den där Ewelina jag var innan världen började snurra så vansinnigt fort, den där Ewelina som finns här inne i hjärtat men som inte alltid kommer fram. Så vi får se om rött passar Mig bättre!

Ha en strålande dag!

Kram Ew.

Kommentera

