Too late.

Det är för sent att vara uppe, jag är sjuk och trött. Men imorgon ska jag bara vara i skolan några få timmar och sen åka hem och plugga, ladda inför jobb på fredag och sen är vi lediga fram till julafton, Bäbisen och jag.

Min lillasyster var guld idag, sjuk och eländig som jag var kom hon med lunch och sen hämtade hon H och det var bara så skönt att bli ompysslad OCH slippa gå ut mer i det hemska vädret… Mina systrar är bäst.

Nu ska jag sova, surrat på med Honom i telefon alldeles för länge. Men så är det, kvalitetstid det också :)

Kram Ew.

Kommentera

