It’s just not for me.

Nä, den här telefonen jag har är liksom helt enkelt inte för mig. Det kan hända att jag klagar mycket, och att det är ett i-landsproblem, men det är inte mindre ett problem för det. Så det så. Ju snabbar jag kan skaffa mig en annan ju bättre. Tyvärr är det ju inte bara ny telefon jag ska ha, det är ju dator också. Och en massa annat, men det är inga livsviktiga saker, eller jo, en ny kaffebryggare måste jag faktiskt ha för mitt kaffe smakar surt…. Urk. Men en ny dator, för min håller på att ge upp.

Men nu var det telefon vi pratade om. Jag får klara mig med N95’an ett tag till jag kan köra en 8gb N95. Någon N96 vill jag inte ha (jag är klar med nya telefoner, litar på sånt jag haft och vet funkar istället, som N95’an) . Jag måste ju ha en 8gb eftersom att den passar bättre med min jacka ;) Och nä, jag var inte seriös.

Ja gott folk. Det är jul nu. Sanslöst. I mitt hjärta har det varit lite svart någon vecka, men den där förbannade jul-röda färgen har letat sig in och numera är det bara julmusik som strömmar ur mina snygga högtalare, och jag har tom julgardiner. Det ni, det trodde ni inte om den här bruden.

Köpte ännu en julklapp idag, och några kom i förrgår. Väntar in en till i posten, 3 ska köpas och några stycken ska skickas i väg igen till sydligare breddgrader. Sen är det klart, kanske. Det är ju så kul att ge bort men i år är vi många som bestämt att det inte blir några julklappar och då måste man ju låta bli att köpa. Men det är inge kul att låta bli :)

Julgranen ska kanske upp ikväll, beror på vad som händer med mitt besök som är på ingång. Vi får se. Ska iaf få upp den senaste på söndag tänkte jag. Har köpt nytt glitter och jag hoppas att pumlorna är okej, jag kommer inte ihåg hur jag löste det förra året faktiskt.

På återseende – nu när  jag är på banan igen!

Kram Ew.

ps. Bäbisen mår bra, hon sover en massa, men sjukdomarna är så när som borta, bara lite prickar i ansiktet kvar från vaccinet ds.

One thought on “It’s just not for me.

  1. Mössa är inget som vi här nere känner till! :P
    Näe, skämt åsido, jag klarar inte av att ha mössa på mig, ser ut som ett mega-fån.. Och när jag är ute och går i skogen blir jag varm i huvuvdet så då e det skönt att kunna ventilera ut lite värme där uppe på skallen, och då passar öronvärmare perfekt! :)

Kommentera

