WTF.

När ska jag styra upp? Aja, jag försöker iaf. Har svarat på ett mail jag borde svarat på för en evighet sen, skrivit till alla på Facebook som jag inte heller svarat på inom rimlig tid. Ringt ett samtal jag borde ringt för flera dagar sen. Och nu bloggar jag. Hur ska jag nå ut om jag aldrig skriver, det säger ju sig självt :) Men det är det där med mobil-bloggandet jag inte får till, tacksam för tips. För det funkar inte med mms-skickandet till blogger, det enda sättet är att välja ”skicka som – blogg” från menyn i foto-mappen och då kopplar den upp som vanligt surfande vilket kostar pengar ju, men det gör inte mitt mmsande. Så support mottages tacksamt (typ – hur fan gör man, skriver man bara mms och skickar till go@blogger.com, för isf är nåt trasigt för det funkar inte helt enkelt). Om jag kunde mobilblogga skulle det komma massa mer inlägg, för jag har helt enkelt inte tid när jag är hemma, eller jag tar mig inte tid, använder den till att städa, glo på serier, prata i telefon och annat meningslöst. Blogga är inte meningslöst, blogga är nödvändigt.

Nu ska jag lägga mig, skolan har ju börjat och då måste jag vara pigg för när man sitter och lyssnar 5 timmar per dag och inte rör sig så mycket är det svårt att inte somna när man är trött. På jobbet eller praktiken så händer det ju nåt annat än en röst som mal på. Det är intressant grejer, men det är ändå så att man får kämp för att inte somna… :)

Kram Ew.

One thought on “WTF.

Kommentera

