Aaaah.

Äntligen. Ännu mer balans. Jag är utvilad. Jag har intentionen av att somna i tid ikväll. Börjar jobba 8 imorgon och jobbar till halv 5, så det är ingen jättetung dag heller. Det enda projektet nu är alltså att bibehålla orken.

Så hur skedde detta under då? Jag jobbade kväll igår, så H sov hos mamma. Jag åkte till pojkvännen och skulle sova där. Vi drack te, spelade tv-spel och åt chips (faktiskt). Vin flaskorna i kylen fick stå där och frysa, vi drog fram julmusten (håll käften på er, även JAG kan förändras, och jag tycker inte om julmust bara för det, det går att dricka helt enkelt) och hade fest i varsin ända av soffan. Framåt 1 började det bli svårt att hålla ögonen öppna så vi gick och la oss. Halv 10 vaknade jag på eget bevåg, men så kan man ju inte hålla på så jag somnade om. Kvart över 11 gick jag upp, också då vaknat av mig själv. Kaffe och så på jobbet. Hajja det. HAJJAR NI. En ledig kväll som jag inte paniskt var tvungen att använda till att umgås med en massa folk (för det blir så, och det enklaste sättet att träffa så mycket folk som möjligt på är naturligtvis att dra på en fest vilket ofta leder till grym trötthet dagen efter)  utan bara jag, min pojkvän och en massa onyttigheter. Således (läkarnas favoritord, vissa kan trycka in 4 således i en mening, men då med typ 5 komma-tecken) är jag utvilad och glad.

Tadaaaa.

Puss :)

Kommentera

