Minus.

-0,8 grader på min termometer, kallaste den har visat sen sedvanlig nollställning i maj.

Betyder det att man får börja använda täckbyxor nu? Jag håller nämligen på att frysa ihjäl ute, men man vill ju inte vara först…

Det snöade dessutom i Kiruna idag.

Tänker inte göra några känslomässiga utsvävanden när det gäller den saken dock, har inte bestämt mig vad jag tycker ännu. Men en sak är klar; sol + snö = bättre än höst.

I övrigt har dagen sugigt, sen sugigt lite mer för att peaka en timme på eftermiddagen för att sen suga något jävulskt och sen trappa av lite för att nu bara suga 50% av  morse. Och inte ser jag några utsikter för att helgen ska suga mindre. Grrrrrrr.

Positivt tänkande var det ja.

Tack och godnatt,

Kram Ew.

2 thoughts on “Minus.

Kommentera

