Skönt.

Nu är det lugnare. Omtentan är klar och på fredag är den första ordinarie tentan för termnen, i farmakologi och psykiatri. Det känns åtminstone som att jag har koll, men plugga måste jag såklart göra. Den här veckan har jag tagit på mig lite extrajobb, eftersom att jag har validerat bort en kurs i data så har jag dom timmarna ”till godo”. Då får jag lite mer lön i november så att jag kan köpa julklappar. Hajja att lönen efter nästa är DEN lönen, det är 1,5 månad kvar till advent. Man kan börja vänta snö redan om ett par veckor.

Idag ska jag gå på den stora utförsäljningen på Adrenalin och hitta mig ett par snowboardskor och ett par täckbyxor, har redan spanat in :)

Have great day!

Kram Ew.

ps. Jag vet att jag har en del mail jag borde svarat på för länge sen, särskilt två stycken från ett par L. Det kommer, vill ju lägga lite tid på dessa mail. Så ni vet. Ds.

2 thoughts on “Skönt.

Kommentera

