Just nu.

Är jag väldigt trött och känner mig lite urlakad. Men det är okej. Det är bara hösten som är på väg. I dag ska jag jobba lite efter skolan, men innan det ska jag köpa värmeljus och mjölk, så att jag kan dricka te i skenet av ljusen. Det är balsam för en orolig själ. Och plugga, har en omtenta i morgon. Det känns bra! Nu är jag på banan igen, i kapp.

Ska jobba lite fler timmar här och där nu några dagar, det är bra, behöver lönen även i oktober. Mycket som ska köpas under hösten, skor, jackor, overaller och sånt. Till H alltså.

Även om det är kallt ute, och ibland kallt inne i min lägenhet också, och tom inuti mig, så finns det ljuspunkter som värmer upp mig!

Ha en bra dag!

Kram Ew.

One thought on “Just nu.

Kommentera

